Måndag.




Tjeeennna :) Det blev ju inget inlägg igår, jag är faktiskt sjukt dålig på och blogga. Men de är lite kul ibland :p
I går var jag på väla med Linnea, köpte lite oliak stuff som ett nagel kit som en försäljare lurade oss att köpa? haha,
Men naglarna blir SJUKT blanka faktiskt, köpte en ansiktsmask och ansiktskräm också.. Jag och Linnea kände för o va lite hippi också så vi köpte rökelse och en rökelsebudda :) haha. Vi åt också bakadpotatis och linnea hitta sitt livs -t-shirt, för 500 kr! men jajaj , är man rik så är man ;) Feter det åkte jag till stan och mötte Jonathan. Vi åkte hem och mös hela kvällen sen somnade vi gott, idag har jag vaknat med babay men han stack precis.. ska ner till stan vid 4 och spinna med Clarabara (: Imorgon ska jag till frissan och sen va med mina babes och sen kanske bio, om vi kommer överens om vad vi ska se och när och var vi ska sitta. Svårare än vad de låter men 6 tjejer, heheh. Nu ska jag och bädda min säng och sen ska jag gå och göra en smoothie tror jag! en sak till :( skola på fredag :( jag vill inte...

PUSSHAJ !

Kommentarer
Postat av: linnet

KAN DU UPPDATERA! :D

2008-09-09 @ 15:02:26
URL: http://linnmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0