Myspys.





Hej hej :) Tänkte att jag skulle börja skriva på söndagar eftersom det är egentligen bara då jag har tid riktigt.
I helgen har jag varit uppe i småland hos babys farmor och farfar. Åkte upp dit på fredan och åkte hem på sönda eftermiddad, Vi gjorde egentligen intye så mkt där uppe, snackade med hans farmor och farfar, bastade och lite sånt :) skulle egentligen ut och fiska men de blåste förmkt. Idag steg jag upp tidigt för och träna spinning med clara , ska och till tennishallen imorgon med Linnea sen kommer baby och myser med mig.

Kommentarer
Postat av: Jonathan , ILY EMMA ! :)

aw , jag älskar dig emma :)

2008-08-10 @ 15:02:24
Postat av: Anonym

För helvete Emma, din blogg kommer försvinna om du inte uppdaterar xD Du är så traaaaaaaadig :) smek

2008-08-18 @ 12:04:52
URL: http://linnmaniac.blogg,se
Postat av: Emma

HAHA, men va fan har inte tid med sånt skit ;b men ska göra de nu ! och jag antar att de är clara som skrivit så ses halv 5 ! :D

2008-08-18 @ 13:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0