Grattis LInnea och Petra!

Tjjaaa , Tänkte skriva lite om, helgen. I fredes firade jag min älskade linnet! Först tjejmiddag och sen fest, mycket roligt :)
På lördagen fyllde Petra år och jag och Linnea åkte in till stan och firade hon, också mycket kul :)
Idag har jag varit ute med mamma och pappa och ätit.
Efter det åkte vi lite till Maxi för att handla lite tills nu när jag och jonathan ska vara själva hemma hos mig,
Sen städade jag mitt rum ovanligt mycket, tog säkert 2 timmar. Så sjukt dammigt de va men nu är här iaf rent och fint.
Imorgon ska jag fika med mina babes på ebbas fik och sen kommer jonathan och så ska vi mysa o så :)
Vi ska vara här tills onsdag när vi åka till mellbystrand, Får nog packa lite till de imorgon också.

KISS KISS ;*

  

Kommentarer
Postat av: sarah

Vilken trevlig blogg! :)

Hoppas din kväll blir bra! .

Kram kram

2008-07-29 @ 19:27:49
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket :)

2008-07-30 @ 21:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0