Tors.

vaknat hos min älskling idag, Igår hade vi mysigt och kollade på The notebook och sådant :)
Åkte hem tididgt därifrån för o träffa Clara Och henens målbrottet-kusin, inhandlade present till vår älskade Linnet och sen kolla vi lite på saker till oss själva, jag köpte en väldigt fin liten väska, enligt mig själv.
Åkte hem och lagade lite mat, meningen att jag skulle städa. De blev inte mycket gjort av de.
Imorgon ska Linnet firas! Och på lördag ska jag hem till Petra och fira henne. Senare i nästa vecka bär det av till mellbystrand med jonathan och annat folk.


Kommentarer
Postat av: Jonathan <3 Emma ;*

söte axel ;b , älskar dig emma :)<3<3<3 <333

2008-07-10 @ 18:15:06
Postat av: CLARA

egentlien var de jag som gillade väskan ;)

2008-07-11 @ 15:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0