uppdatering

Känner att jag ligger lite efter med att uppdatera vad som hänt, hah.
Sen sist har jag hunnit med en massa saker. Har tillexempel vatt i Mellby och bott där med några kompisar, mysigt :)
Har också varit i Hamburg med min kära familj några dagar, shoppat och så. Efter jag kom hem därifrån var det helsingborgs festivalen så den va jag självklart på. Dagen efter åkte jag med babys familj till göteborg och bodde där en natt. har också hunnit renovera mitt rum :) lägger in en bild på hur de ser ut nu.
Imorgon ska jag vara med baby, på fredag har vi sex månader,ser fram emot den dagen som fan.  Älskar dig så jävla mkt jonathan <3



Kommentarer
Postat av: Jonathan <3 Emma ;*

Älskar dig oerhört mkt också baby ;* :D

2008-07-30 @ 22:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0