1 oktober.




Hejsan :) hoppas allt är bra, de hade inte kunnat va bättre med mig i alla fall :) Idag har jag och Jonathan varit tillsammans i 8 underbara månader. Du är verkligen de bästa pojkvännen jag kan tänka mig, älskar dig snutto! Kände mig inte riktigt bra imorse så stannade hemma från skolan , nu är de dock bra igen :) Imorgon blir de skolan igen iaf, jobba nästan hela dagen med samhällsproektet. Efter de ska jag och jonathan hem till mig och plugga till kriminologi redovisningen på fredag. På fredag blir de kanske att fira Denice annars mys med baby. På lördag är de en fest i billesholm som jag och jonathan ska på :) trevligt. Får inte glömma att köpa friskis kort imorgon heller. Saknar riktigt mycket att träna faktiskt. trodde jag aldrig.

Ha det underbart !  ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0