E.

 

Hej hej ♥  :) Sitter här och kukelurar, haha. Har precis pratat med älsklingen i telefon och nu ska jag snart göra mig redo för natten, tänkte bara lägga in ett litet inlägg. Idag är det måndag så idag har jag börjat en ny skolvecka. Har två stora prov denna veckan så de kommer bli plugg fö r hela slanten. Ska väl hinna med och träffa Jonathan lite också och kanske träna om jag pluggar flitigt nu dessa dagarna, min hals (och ögon! Vakna upp med röda och svullna ögon imorse) är ändå inte riktigt återställd så borde ändå inte träna just nu. Har en liten sovmorgon imorgon tack vare att det inte är någon psykologi, alltid trevligt när något sånt inträffar. Imorgon blir det heller ingen dans för min del på grund av att jag har så mycket plugg som måste göras.  

 

Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink och

krypa ner i min varma och gosiga säng. Ha det underbart.

Emma ♥♥♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0