E.



Helsan :) Nu är spanska provet avklarat! Det gick åt helvete men ändå, ett mirakel om jag får g. Känner att mina spanska kunskaper ligger lite efter vad man egentligen ska kunna på spanska steg 4 och de är näst intill omöjligt att ta igen all den här kunskapen, så vad ska man göra? På fredag är det i alla fall historia prov som jag kommer plugga ritkigt mycket till det, så imorgon kommer dagen bestå av plugg plugg och plugg + utvecklingssamtal. Men sen är de fredag och då är de bara den lilla puttiga dagen så är de lov sen, underbart. På lovet ska jag verkligen bara ta det lungt och småplugga i fatt lite. kommer självklart umgås jättemkt med baby också ! <3 längtat rikigt mycket efter att ha mycket tid med dig, känns som helgerna är för korta. På fredag ska jag dessutom träna igen för första gången på typ 2 månader? ska bli riktigt skönt och göra de igen. Sen kommer baby hem till mig så ska vi äta tacos och kolla på idol och allmänt bara myyysa :) ♥

Emma ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0