Måndag.



(bild från i lördes, därför den drogade minen, haha)


Hej Hej :) tycker jag har blivit sjukt bra på att uppdatera här nu, synd bara att ingen läser. haha. Tänkte skriva lite här endå som en liten paus från allt pluggande. I fredes var jag med min underbara pojkvän och kollade idol och myste och så. Sen i lördes var de festfest med mina girls <3 Först tjejmiddag hos Clara som spåra ut helt , haha . vid 11 gick vi vidare till en fest på olympia. Stannade till ca kvart i 2 sen åkte jag hem till baby och sov med honom :) Idag har jag bara varit i skolan, hade två lektioner och 4 timmars håla, vi använde dock tiden på ett bra sätt och plugga till psykologi provet som fan. Får hoppas de går bra!



♥♥♥
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0