Sjukis.

 



 

Hejsan alla läsare! ♥ Jag hoppas allt är bra med er, allt är bra med mig förutom att jag varit sjuk nu i veckan men de har börjat gå över nu som tur är. Idag har jag mest ont i halsen men mamma har varit och köpt massa halstabletter till mig så de ska väl lösa sig. Igår var Jonathan här och höll mig sällskap. Vi kollade på idol och myste och hade de allmänt underbart! Tyvärr var han tvungen och åka härifrån redan halv 9 imorse eftersom han ska spela fotboll idag och sen på bowling ikväll, jag får alltså roa mig helt utan min pupp . Idag ska jag bara ta de lugnt och va för mig själv och riktigt vila ut så jag blir helt frisk. Så de blir väl mest att kolla på lite filmer och mysa med salta pinnar , hah J möjligtvis umgås lite med min familj också. Nästa vecka har jag 3 prov att så de är nog bra att jag får vila ut mig. Sen näst nästa vecka är de ju lov, så efterlängtat! Har varit en tuff start på årskurs 2 ;)

Ha det underbart

Emma ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Jonathan ;*

Emma, Jag Älskar dig ! :)

2008-10-19 @ 15:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0