torsdag kväll.






Hejsan Allihopa :) hoppas allt är med er! Idag är det torsdag och jag har bara vatt i skolan, vi har så mycket just nu! Vi började egentligen 20 i 11 men jag och älsklingen var där vid 9 och gjorde klart våra historiaböcker, jag fick dock göra om min sen när jag kom hem men ja, efter det var det matte och sen lite mentorstid och mat. På resursen var det föreläsningen om hur det påverkar Sydamerika att Sverige vill vara miljövänliga. Faktiskt intressant. Efter de stannade jag och jonathan lite till i skolan och fixa lite. Efter det åkte jag hem och fortsatte plugga här och sen dess har jag bara pluggat pluggat och pluggat. Känns som det är de ända man gör nu för tiden, alla har sagt att 2an är de värsta året. Får hoppas det stämmer för orkar nog inte att 3an blir så här också? Imorgon är det i alla fall fredag, Kriminologi prov och intervju med en psykolog till mitt och Denice samhällsprojekt. Efter skolan ska jag och baby ut en sväng på Familia och kolla på en vinterjacka till honom :) Efter det blir det bara mys heeela kvällen! perfekt efter en intensiv vecka i skolan! Pp lördag blir det fira Denice med mat och fest, skojskoj :)

Ha det så bra!

Emma ♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0