17 september




Hejsan alla läsare :) hoppas allt är bra med mig är de i alla fall toppen! Idag har jag varit i skolan, hade ingen spanska. Sjukt härligt! Slutade kl tre sen följde Jonathan med mig hem ♥ Mysta och lite sånt , sen kom axel så passa vi honom :D lekte kurragömma och sånt (A) haha , mysigt värre. Nu ska jag snart äta lite kyckling och pasta, mums! Känner att jag skulle behöva läsa i min svenska bok som fan också, och lägga mig tidigt ;/ London nästa torsdag, lääängtar :) Imorgon blir det vandra med jonathans och min klass. Efter de ska jag vara med Linnea och färga mitt hår :)

Kiss Kiss ♥♥♥




Kommentarer
Postat av: Jonathan ;*

KISS KISS ;*** jag älskar dig <3

2008-09-17 @ 20:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0