E.





Hejsan Alla glada :D jag mår fin fint, hoppas ni gör de också! Sitter här och väntar på att familjen + kusin Emil ska åka och hälsa på farfar, han bor på hem nu så ska dit och se hur han har de och så. Helgen har jag spenderat som vanligt men baby. I fredes cyklade vi och köpte lite godis och sådär sen myste vi och kolla på one three hill :) Mysigt som fan <3
Sen i lördes så var det fest på blå vinklen så jag och baby stack dit, där träffade vi bland annat Linnea , trevligt (:
idag vakna vi runt 10 sen åkte jag hemåt vid halv 11 så har inte umgåts så mycket idag. När jag kom hem var min favvo-Axel här så jag busade lite med honom, sen dess har jag mest pluggat. På torsdag åker jag till London så de mesta måste vara klart innan dess! mycket och göra kan jag säga, ja de är väl allt vad jag gjort i helgen. Den har vatt absolut toppen!

KISS KISS ♥♥♥






Kommentarer
Postat av: Jonathan ;*

<3333333

2008-09-21 @ 16:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0