2009!

nuu är de 2009 :) Har haft en jättemysig jul och lyckad nyår. Förutom att runt 12 slaget mådde jag inte så jättebra men de var kul ändå! haha. Idag har jag varit en runda på väla, köpte ett underklädes set som var på rea bara. Jonathan har varit på gothia igår och idag så har inte gjort så mycket. Pluggat och myst lite :) imorgon ska jag och familjen och äta middag hos farmor och på tisdag ska jag och träffa "gänget" igen, längesen sist. men allt kommer fixa sig nu. hoppas jag iaf. Efter jag träffat dom ett tag ska jag hem och mysa med Linnea. På onsdag kommer Jonathan hem så då ska jag vara med honom och sen börjar skolan igen på torsdag. Ska försöka bli lite mer aktiv här, inte för att någon direkt läser? haha. men de är kul att själv sen kunna läsa gamla inlägg och minnas saker.





(bild från nyår, efter jag mått skit, hah
kolla som min älskling gullar med mig, åh jag älskar dig! kom hem! )

Kommentarer
Postat av: linnet

Det kommer lösa sig =)

2009-01-05 @ 03:30:09
URL: http://linnmaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0